Wednesday, 8 February 2012

Ni hah sebab nape bley gado sal KFC...





SUMBER : AKU STRESS GILA 




memang la custOmer always right ...
tapi mereka jua manusia kOt ...
ada limit sabaQ..
sekian ~~~

7 comments:

HAFIZ AL-PAZIN said...

Tulah bila sampai pekara mcm ni mmg susah nak cari siapa salah. kadang2 masing2 tempered. apa yang penting kita kene pandai kawal perasaan masing2. bnyakkan bersabar.

dear anies said...

td bc statement chinese tu...bla bc statement ni...mmm trus jd x fhm...xtau mn 1 yg betol

Shiema Sufian said...

kadang kadang, menyelesaikan masalah macam ni perlu ada persefahaman.

Unknown said...

mmg hot betul eh cte nie sekarang..sabar aje la sape yg keje yg kena ngadap customer nie..huhu

Zie Madini said...

HISHHHH...semarah mana pun. jgn la sebut² sal bangsa ar. jgn jd racism...apa da dorg ni. hemprhhhh.

Kamsiah yusoff said...

salam kenal tuan rumah...

mykhalis said...

sape tak amrah kena maki