Tuesday, 15 May 2012

Kucing Chumil Terbiar



Kesian kucen ni ... menagih simpati ... dOk melangut depan umah adik mOon ... mungkin dia dapat hidu bau kucen peliharaan adik mOon kOt ... mana la taw kOt2 ada yang bersimpati nak bagi makanan kat dia...

Mula-mula mOon tengOk dia dOk tunggu depan pintu rumah tingkat 4 ... tapi rumah tu macam tak berpenghuni ... so .... dia mai umah adik mOon ...terOs bg dia makan ...

UiyOoO....dia makan dengan lahap ... air pn minum banyak ...kesian kan dia... kalo dia sihat ni mesti chanteQ ni ... tu la...waktu chanteQ dibelai2 , dipeluk , disayang dan dimanja .... bila dah cOmOt ...terbuang mcm tu ja...

mOon tak buley nak amek bela dia sbb mak mertua tak izinkan pelihara kucen ...so ...bley tengOk je la ....




8 comments:

KhaiRin : anies said...

CIAN NYER

Pupel Liyana said...

apakata moon bersihkan dan cari orang yang nak adopt. kesian dia. teruskan usaha untuk bagi dia makan. dia pun makluk tuhan yang harus ada tempatnya. sedangkan dia haiwan kesayangan rasul kita :)

Liza Razak said...

adoii...nak nangis tgk kucing ni..kesian sgt

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

comelnye kucing tu.. xsangka lak aku ada gak jiwa kelembutan dalam sanubari ko tu ek.. ingat keras je.. hahaha

Sang Enemy said...

tolong hantar pergi vet la..

tucintiut said...

habis madu sepah dibuang.... keciannyer... disaat kegemilangannya beliau dipuja..dipeluk dicium..biler dh berkurap..buruk....busuk...ini la nasibnye... kesian....

mr.syazwan said...

yg cantik di belai

yang comel di peluk

yang bulu lebat di jaga

tpi

yang comot, yang hodoh di pinggirkan

C'Jai said...

alahai siannye..persian cat ni..ada juga yang buang ke.. atau kucing ni sesat tak jumpa jalan balik..