Friday, 28 September 2012

:: senyum ... tak perlu kata apa-apa ::




Ada sorang budak darjah 1 ni. Dia selalu senyum kat tabung masjid..Perilaku budak tu dilihat oleh imam dan imam tu berasa hairan.
Suatu hari imam bertanya kpd budak tersebut
...“Kenapa adik senyum kat tabung tu?”Budak tu pun jawab.

“Cikgu saya pesan, senyum itu sedekah.saya takda duit nak sedekah, jadi saya senyum jelah kat tabung tu..




hehehe .... kan manis kalo senyum mcm baby ni ... sakit ati kan bila kita senyum sampai telinga tapi .....  dijeling dgn muka ketat kat kita pulak ... 


huh ??? simpan je muka ketat u tu .... wekkkk :p




5 comments:

shafiqabdshukor said...

hahaha.. mcm tu pun boleh..

QA's ~ mamapapa said...

dengan senyum kita juga sbnrnya melegakan stress sndiri :)

Ibnu Kassim said...

baa~ CAK!!

cik moon... eh? pn moonnnnnn.. rindunye.. nah roy sedekah senyuman... heeee :D

Ibnu Kassim said...

baa~ CAK!!

cik moon... eh? pn moonnnnnn.. rindunye.. nah roy sedekah senyuman... heeee :D

sueMUNCET said...

jemput join.. ;)

http://suemuncet.blogspot.com/2012/11/contest-dari-blog-suemuncet.html