Thursday, 29 September 2011

Cerita Itu

As salam...

Fuh...lama betOi tak usik blOg...cian dear....

Benar la kata orang "....Cinta lah yang memungkinkan segala...." 
hah....tu lah...degil...ketegaQ....bercinta 2 biarla berpada2...jangan serah seluruh isi hati padanya sbb dia belum pasti pn jadi milik kita...sudahnya diri sendiri yang frust tertOnggeng....huhuhu...

takpelah...setiap yang terjadi ada hikmahnya....bg mOon dari kesakitan ni pasti akan ada manisnya kalo kita bersabaQ....syukur alhamdulillah...Allah tak uji mOon lama....masih ada yang sudi menyayangi diri mOon seadanya mOon....dan...ramai kawan2 dan keluarga ada di saat mOon memerlukan kekuatan utk bangun semula....

Fuhhhh...banyak yg mOon nak cerita...maklum la dah lama x berblOg...rindu rasanya....waaaaa  T_T


6 comments:

ArulchelseA said...

ptt la lama tk nampak leka bercinta rupanya..

Cik TeN10 said...

yah !! disebalik kepahitan setiap ujian itu pasti ada kemanisan yg tersembunyi.. alhmdllah.. semoga yg ni lenoh baik dr yg sblmnya.. =)

cik moon dh kembali !! yeayyy !! tak sabar nk bca cerita2 cik moon.. =)

Prince Halilintar said...

lame xupdate,...biasalah adakalanya cinta itu org kate indah dan sebaliknya..tapi jika cinta itu pada Allah, insyaallah kite sentiasa tenang...semoga tabah ye=)

siti kektus said...

biasalah. kalau tak di duga, bukan manusia namanya kan moon?


apa cerita yang seronok sgt tu. cecite laju2. haha ;p

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

rindu siot ngan ko...lame gile ko menyepikan diri ek... rupenye ko ngah tangkap cintan ek.. smapai ati ko menduakan aku selama ni ek.. hahaha

mOon jOhari said...

ArulchelseA ~~~ bukan leka bercinta tapi luka bercinta...kihkihkih...

Cik TeN10 ~~~ yeahhhh...lOve u lah....

Prince Halilintar ~~~ InsyaAllah...amin.....semOga begita lah prince....

siti kektus ~~~ xerita lelaju nanti siti kektus xdan nak ligan...kihkihkih

Taufiq Arifin ~~~ hang sOmbOng sgt...so aku caghi skandal laen.....lgpn hang laki hOt sgt...takOt aku nak ngOrat... :p