Wednesday, 8 February 2012

Ni hah sebab nape bley gado sal KFC...





SUMBER : AKU STRESS GILA 




memang la custOmer always right ...
tapi mereka jua manusia kOt ...
ada limit sabaQ..
sekian ~~~

7 comments:

Hafiz Al-Pazin said...

Tulah bila sampai pekara mcm ni mmg susah nak cari siapa salah. kadang2 masing2 tempered. apa yang penting kita kene pandai kawal perasaan masing2. bnyakkan bersabar.

KhaiRin : anies said...

td bc statement chinese tu...bla bc statement ni...mmm trus jd x fhm...xtau mn 1 yg betol

shiema sufian said...

kadang kadang, menyelesaikan masalah macam ni perlu ada persefahaman.

syaz@rozelt said...

mmg hot betul eh cte nie sekarang..sabar aje la sape yg keje yg kena ngadap customer nie..huhu

Zie Madini said...

HISHHHH...semarah mana pun. jgn la sebut² sal bangsa ar. jgn jd racism...apa da dorg ni. hemprhhhh.

Kamsiah said...

salam kenal tuan rumah...

mykhalis said...

sape tak amrah kena maki