Friday, 20 April 2012

18SG Kemalangan

EsOk cuti .... tak sabar nak balik rumah .. nak rehat ... esOk tak keja ...
mOon tengOk kat luar tingkap ... resah ! gelisah ! 
ari gelap ... rasanya area Cheras dah ujan dah pOn ...
asal ujan je rasa mcm fObia ... sebab penah jatuh mOtOr masa ujan ...
pape pOn kena berhati-hati tak kira la hujan ataupOn tak...


Amaran ni ... gambaQ kat bawah agk ngeri ... jangan teruskan kalo alergic dgn gambaQ ngeri ...












SemOga jadi iktibar buat kita semua ....


























Menurut maklumat mangsa masih hidup ... hanya pergelangan kaki sahaja yang putus akibat dihimpit lOri yang membelOk secara meluluuntuk memasuki kilang KFC northpOrt ...


Penunggang mOtOr la yang paling berisiko kat atas jalanraya ... kalo tak melanggar pOn berisikO tinggi untuk dilanggar ... 


3 comments:

KuNanGKuNanG said...

ngerinye la tgk xcdnt cmni..

KhaiRin : anies said...

seram sejuk sy tgk

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

memang betol.. penunggang motosikal memang berisikotinggi di jalan raya :(