Monday, 4 July 2011

Cara Menambat Hati Suami dan Isteri

Orang kata kalo nak suami sayang kena la jaga perOtnya dulu....betOi ka???? dari air tangan isteri la dapat rasa keikhlasan isteri melayani selera suami...




Kalo nak menambat hati isteri lak tak susah pOng....tiru cara macam dalam gambaQ di bawah...


hehehehehe....kalo xdak duit nak beli beras buley p gadai....pelaburan jugak nih...hehehehehe



12 comments:

KuNanGKuNanG said...

betul2...sape yg xpandai masak cam sy ni pun kene blaja2 la ye..he3

SHAFIQ HASHIM said...

Wahh, Tip Untuk org yg berumahtangga..hikk..

mOon jOhari said...

KuNanGKuNanG ~~~ mOon pandai masak tapi belum dapat sOmi....lalalalala

SHAFIQ HASHIM ~~~ jugak tips utk yang nak berumahtangga....lalalalala

~~Ticer Wann~~ said...

nak gambar ke dua tu... like... nak suh Mr.ABC baca.. muahaha....botak la dia...

jom p 'umah' Ticer plak

mOon jOhari said...

...Ticer...sOri...lama x jengOk umah ticer...x dan...la ni agk sibOk...

belog amiyo said...

haha. macam tu eh nak tambat hati isteri?

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

oi bulan kembang... cam tu ko kena belajar memasak betol2 la kn sebelom nak masuk meminag aku anti :)

ArulchelseA said...

mooon tip jaga perut suami jeke... lain2 tk yah jaga ke ... kih kih kih kih

Bidadari Syurga said...

best gak tu... idea tu... heeeeeeee....

Anak Wak Mail said...

kalau suami minum air basuhan tangan isteri ok tak??kiki..

mOon jOhari said...

belog amiyo ~~~ mcm 2 la...bgs taw mcm 2 ....esOk2 xdak duet buley gadai....hehehehe

Taufiq Arifin ~~~ aku mmg terOr memasak...tengOk badan la weh....pas kawen dgn aku nti habes kembang kalah aku la weh....hahahahahah

ArulchelseA ~~~ selebeynya tgu arul la buat entri..hehehehe

Bidadari Syurga ~~~ kena sOh suami buat mcm 2...kalo x nanti naek lemak depa nih...hehehehe...

Anak Wak Mail ~~~ isk x sesuai la air basuh tangan...bg air basuh kaki je...hehehehehe....habes la kalo bakal incik sOmi baca kOmen nih...

Puanbee2 said...

sukaaa .. hahaa