Monday, 25 April 2011

Mimpi Apakah Arini?

Selamat Ari Isnin...mOod menaip...so...baca la ye...


Pagi2 sampai ofc dengan senyuman frOm ear to ear...bukan pe amek mOod ceria dr pagi supaya x ~ ~ wEng wEng bila menginjak tengahari...lg satu nk cOver ase sentap sejak semalam bila tengOk gambaQ Ashraff Muslim bertunang...selama ni mOon minat dia...dia sket pn x minat mOon...bwuekkk!!
..x mo letak gambaQ dia...sentap mak noks!


Pagi td sebelum Subuh sempat lagi mOon mimpi...atOiii...asal tido je msti dapat mimpi...pagi tadi mimpi hasil gabungan masa sekolah rendah, sekOlah menengah dan zaman semasa ni...penangan zaman kanak2 yang enjOy kOt...


Jenis mimpi yang mOon taw...


1) Mimpi Indah
  • de orang panggil Bunga Tidur. Mimpi yang syOk2 la mcm buley terbang  ke atau bercinta dengan putera yang lebih encem dari si  encem  ni ke...dan..mimpi WET (tranlete bahasa ibunda sndri ye..) pun termasOk la dalam mimpi Indah ni..


2) Mimpi Buruk
  • mimpi gini adalah gangguan Setan Durjana...cOntOh ~ tengah syOk2 mimpi buley terbang pas2 kena panah petir, putera yang encem tu SELINGKUH dengan perempuan laen...
  • de jugak mimpi buruk ni amaran / petunjuk Allah SWT buat hambaNYA...


Kenapa kita bermimpi ek???


 sebab STRESS
 sebab LETIH
 sebab EMOSI


lagi????


..............


Mimpi tindak balas terhadap apa yang roh kita lihat semasa badan kita tidur.
Berita atau info yang kita terima dari alam ini dalam mimpi .
Berita , info dan arahan yang kita terima dari makhluk lain sama ada manusia lain , binatang ,makhluk halus dan lain-lain.
..............

Mimpi yang bermaksud atau mimpi yang membawa berita untuk kita biasanya akan ujud dalam lingkungan 4 hingga 6 pagi. Mimpi yang ujud dalam masa lain tidak perlu diberi perhatian atau kepentingan .
Jika kita dapat melihat mimpi yang ada maksudnya , kita tidak akan melupakan mimpi tersebut , jadi jika kita terlupa sesuatu mimpi tak perlu risau lagi.

...............


mOon tataw nak kategOrikan mimpi pagi tadi...xde maknanya....hehehehe...semOga arini akan terus ceria sehingga mimpi malam nti...yeahhhhh ~ ~ ~

4 comments:

Emiko said...

...betui2..aku setuju...

mOon jOhari said...

...berani ke hang x setuju dgn aku??? hehehehe

mykhalis said...

akhir2 nie kurang peluang untuk bermimpi sebab baby asyik nangis malam..huwaghhh,,,ngantuk nie

mOon jOhari said...

mykhalis ~~~ ciannya...nk buat cmano kan...so, zaman bujang ni la nk merasa tdo senyenyaknya...hehhehe