Friday, 10 June 2011

Cerita di Klinik

hai kawan2 semua....


tentangbOolan dot blogspot tak berusik langsung...
mOon MC semalam...waaaa....mOon sakit mata...p klinik dOktOr x check apa pn....tapi dia bg MC sehari....katanya alergik je...cissss....ingtkan nak bg MC seminggu....kecewa betOi dengan dOktOr 2...


masa mOon tggu giliran nak jumoa dOktOr, mOon terpandang seseOrang...hmmm...bukan ex-bf moOn la...hehehehe....


mOon tengOk dari susuk tubuh dia nampak gaya seperti sOrang wanita dlm lingkungan 40an...berbangsa India...tengOk merah kat dahi pOng macam perempuan..tapi....muka dia penuh dengan misai, janggut dan jambang....mOon kehairanan la...tiba2 dia tegOr mOon "...adik...u bilik no.9 ke?"...mOon "...ye...no giliran 1...."...OMG suara dia wanita....


mungkin beliau menghidap masalah ketidakseimbangan hOrmOn...tak dapat bayangkan kalo benda mcm 2 jadi kat mOon....mOon respek kat dia dan lelaki sebab buley bersabar dengan janggut, misai dan jambang...
hmmm...semOga beliau tabah menghadapi dugaan hidup...



14 comments:

ibnubaba_04 said...

ko ckap mata ko besar kn??org mata besar ssh sakit mata tau..hahaha

mOon jOhari said...

...ibnu....
ni sakit mata sebab alergic...pakai cntct lens...bukan sakit mata yang adeh adeh tuh...hikhikhik...

rara pinkmafia said...

tapi kan moon.kalau india mmg cm tu.dorg mmg berpotrnsi utk berjanggut n misai.rara sllu jumpa.

siti kektus said...

mck tu lupa nak cukur misai dia semua tu,

tapi kite tak pernah jumpa pulak orang india mcm tu, hukhuk

KAMIHIDUP said...

wow, yeke?

fadh leyanie said...

pernah dengar jugak pasal kes ni..tak seimbang hormon..sekurang2nya mak cik tu tak malu nak berdepan dgn masyarakat..

mOon jOhari said...

rara ~~~ mOon baru 1st time jumpa...2 yg pelik sket 2...

siti kektus ~~~ kan..x pernah jmpa lagi kan...kesian kan...

KAMIHIDUP ~~~ betOi...

fadh leyanie ~~~ betOi 2...kalo bnda 2 jadi kat mOon mesti mOon malu nak berdepan dgn masyarakat...

tucintiut said...

uishk...kalo kt muke pun bermisai berjambang kt tempat2 "teetttttt" mesti jenuh dier nk tebas....kesiannyer..........

mOon jOhari said...

tucintiut ~~~ 2 la pasal...cian kan...

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!

Roy adalah jejaka berjambang hensem seperti david beckham. Berbulu dada seksi seperti akhsay khanna. Tp maaf.... Roy tidak botak seperti yang mon idam-idamkan.

Cik TeN10 said...

ohh take care of ur eyes !!

mOon jOhari said...

Azroy Kassim ~~~ bwuekkk :p rOy...2 lelaki...ni perempuan...kacak ke? kesian taw...

Cin Ten10 ~~~ thanx mydear...ubat titis mata 2 pahit kat tekak...

Aimi dan Pakcik Hashim said...

mula2 kena penyakit tu memang rendah diri kot. lama2 tabahlah tu

Anak Wak Mail said...

kesiannya dia..harap dia terus bertabah dengan misai dan janggut tu..=)