Tuesday, 14 June 2011

MoOn Bela Anak Ikan Sebab Kecewa

Kenapa??? tak caye ke dengan tajuk entri nih??? pe? ingat kuli cabOk macam mOon tak mampu nak sara anak ikan ka? ingat high level ja ka yang mampu? Hangpa salah 2..... 


MoOn bagi dia makan secukupnya dan tempat tinggal yang selesa....masa mula2 mOon jumpa anak ikan ni, dia cOmOt je...selebeh sangat.....sekarang nih mOon tengOk dia dah semakin gemOk dan sihat.....bahagia la tuh....mOon berhajat nak cari la satu anak ikan.....buat peneman sepi dan lara hati nih.....ada jugak teman kan....


Segak bergaya taw anak ikan mOon nih....rambut kaler merah lagi....mmg ensem , segak dan menggiurkan la....


Ok..Ok....mOon tepek satu gambaQ dia ye.....bagi hangpa sume jeles.... 




VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VV
VVVV
VVV
VV
V










Kacak kan???? Ohsem!













18 comments:

Anak Wak Mail said...

waa...anak ikan ke tu??besar je..=)

dulu kawan pon ada bela anak ikan..tapi tak sampai seminggu dah mati..sedih sangat dia..=(

KAMIHIDUP said...

ohsem!

Syuxer said...

dulu pernah bela ikan tapi mati coz malas nak cuci air..asyik warna kelabu je airnya..huhu

muhamad hanif said...

ikan laga ?

ingt moon bela kutu..AHHAhaH

KuNanGKuNanG said...

salam kenal..tu ikan laga kan?slalu nampak jual.ada macam2 warna...

rara pinkmafia said...

jd lah moon.ikan pun ikan lah.jgn g bwk tido lak.kang lenjun tilam.

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

roy pernah jadi anak ikan.. gua pernah jadi toy boy

ibnubaba_04 said...

haha..dari ko bela ikan laga yg x encem sngat tu..baik ko bela dugung je..lagi kacak..haha

ArulchelseA said...

ikan sy dua ekor baru lg mati..pasal blik kg..kih kih

Bigdaddyz said...

kalau kecemasan ...boleh goreng ikan tu...heeeee

Bella Bell said...

ok.. sangat kacak.. hehe~

mOon jOhari said...

Anak Wak Mail ~~~ 2bulan pas maseh anak ikan...laaaa...x pasan dah besaQ...hikhikhik

KAMIHIDUP ~~~ tepat sekali !

Syuxer ~~~ umah moOn tepi bukit je...so senang nak cari sumber air....2 gemOk dan sihat...hahahaha...

KuNanGKuNanG ~~~ sat lg mOon mai blOg kamu ye...mOon mmg teruja tengOk ikan laga...encem...

rara pinkmafia ~~~ 2 la...kang jadi mimpi basah lak...opsss! hahahaha

Azroy Kassim ~~~ hah...ni nak sOh mOon amek kamu jadi anak ikan ke??? hehehehe

ibnubaba_04 ~~~ oOo...berani ek cakap x encem...dengan kuasa bOolan akan menghukum mu!

ArulchelseA ~~~ xpe...beli yang baru...syOk kan bela ikan nih...

mOon jOhari said...

Bigdaddyz ~~~ kalo daddy baca entri "siapa lebey sengal" mOon mesti daddy taw apa jawapannya...hahahaha...

Bella Bell ~~~ terima kaseh...yang kacak sesuai bergandingan dengan si anggun mcm mOon...hahahahaha....red wrriOr namanya....

qucachahir said...

salam..ai moon.. ;)
tag kamu..singgah taw nanti..
http://quraishahir.blogspot.com/2011/06/segmen-5-blog-pilihan-hati.html

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nak jadi anak ikan ko leh x bulan kembang :)

mOon jOhari said...

qucachahir ~~~ tQvm...dah baca semalam..tAcIng!

TaufiQ ~~~ anda gebu? jambu? kiut? kalo ye meh la jadi anak ikan mak! hahahahahahaha

budakkampung39 said...

moon spray eh ikan nih hahahaha

mOon jOhari said...

budakkampung39 ~~~ x la...rendam dalam ayaQ sirap je...hahahahaha