Saturday, 4 June 2011

Kisah Awan Biru...



Tersebut la kisah ade satu tempat ajaib yg dinamakan awan biru.. kisah awan biru ni camni..kat dalam ni ade la benda yang menarik…. orang cakap kat awan biru ni ade lelaki handsome n pompuan cantik… sape2 yg masuk ke tempat ajaib ni akan dapat nengok lelaki/pompuan idaman diorang..

tapi masalahnya dah masuk kita tak boleh pegang awan biru ni.. sape2 yg terpegang awan biru.. akan dapat jodoh yg hodoh.. suatu hari tu ade tiga org budak lelaki ni gi tempat awan biru tu.. katekan la yg tiga org tu aku, usin dan ko yg tengah baca cite ni..


mula2 usin masuk.. pastu aku masuk.. kemudian ko yg masuk.. masa usin jalan2 dia nak terjatuh.. lalu terpegang awan biru.. aku pun gelak la pasal usin akan kawin ngan pompuan hodoh..

masa time aku gelak tu.. aku pun nak terjatuh jugak.. aku pun terus berpaut kat awan biru.. ah! sudah! aku ngan usin akan dapat pompuan hodoh la nampaknye.. kemudian giliran ko pulak yg lalu kat area tu.. tapi suma ok.. ko selamat.. ko tak pegang pun awan biru.. ok abis cite pasal awan biru..

seminggu lepas tu.. kite pun berpakat utk berkumpul kat kedai makan.. aku ngan usin pun bawak bini masing2.. bini yg hodoh.. nak buat camne.. dah memang kena kawin ngan org hodoh.. tiba2 ko datang.. bawak bini..

fulamak!! ko kawin ngan siti nurhaliza!!!!! perrghh!!! aku pun tanya la ko camne ko bleh kawin ngan siti.. tak sempat ko jawab.. siti bagitau yg dia pun pegi kat tempat awan biru tu.. dan dia pun terpegang awan biru.. pasal tu dia dapat ko! hehehehee…

Hodoh betul …. ko ni yek??



p/s: tak ingat amek kat mana nih...sOrry!



6 comments:

Freaky said...

hua hua gile kejam cerita ni... adoii kesian

Senarai Blog Segmen 9 -16 Dah Keluar

Syuxer said...

ahahah kejam sadis ending dia..isk2..sentap sungguh..

Cik TeN10 said...

haha kelakar~

Jo Qusary said...

hati2 dgn awan biru...

Aimi dan Pakcik Hashim said...

kutuk nampak

mOon jOhari said...

Freaky ~~~ kejam ke??? ngeri sket je...hikhikhik

Syuxer ~~~ mmg sentap...mkn dalam nih..

Cik TeN10 ~~~ ni baru dinamakan lawak pandai...hahahaha

Jo Qusary ~~~ nanti kita p sana sama2 ye...hikhikhik

Aimi ~~~ bukan kutuk tapi sindir sket je...