Wednesday, 29 June 2011

Tahniah Untuk mOon !


Hilang duka berganti lak dengan suka...suka sangat sebab merujuk pada surat SPA bertarikh 13 Jun 2011 menyatakan tentang pengesahan dalam perkhidmatan mOon....


Alhamdulillah...selepas lebih kurang 2 tahun 3 bulan mOon berkhidmat dan menjalani kursus-kursus dan peperiksaan akhirnya mOon sah dalam perkihdmatan....kalo nak taw...exam JPA mOon amek 2kali sebab satu paper mOon KANDAS....mOon ni kadang2 benak sket banyak....yelah...sOalan2nya pasal keje yang mOon tak pernah taw.....langsung tak de basic keje gOmen nih....hehehehe....


Pape pOng...tahniah utk diri sndri...semOga pas ni mOon akak lebey succes!!!!





11 comments:

ArulchelseA said...

tahniah moon... kih kih kih

KuNanGKuNanG said...

tahniah...tengok tu, kan dukanya dah diganti dengan kegembiraan yg ini...:)

Cik TeN10 said...

tahniah buat cik moon !! mesti tgh melompat2 seronok tu.. kih3

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

tahniah moon~

ca mohon spa pon x panggil2 agi.. :(

ibnubaba_04 said...

syabas moon

Freaky said...

tahniah diatas kejayaan ini :)

Lulu Caldina said...

tahniah munmun... :)

mOon jOhari said...

...Thanx kamu-kamu sayang semua....!

^_____^

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tahniah untuk ko bulan kembang.. anti dah kaya jgn lupe aku k :)

mOon jOhari said...

TaufiQ ~~~ mana ada org keje gOmen nih kaya..ape lah ko nih! hahahahahaha

siti kektus said...

tahniah moon. nanti buat kenduri, jemput kite ok, hehe ;)