Thursday, 5 May 2011

Dari China lagi...

Asyik2 dari China ja...x taw pe masalah mOon dengan prOduk / barangan keluaran sana...hehehehe...



Kepada aweQ2 yang berambut panjang semOga lebih berhati2 dengan getah rambut dari China...China lagi...atOiii...ada2 je deme ni...






 nampak simple and nice je kan...tapiiiiiii....ada kOndOm di sebalik ikat rambut... :p
Kondom yang dah digunakan ni di kitar semula dan dijadikan getah pengikat rambut....mesra alam kan? entah2 org 2 ada HIV ke...atOiiiii...


klik gambar untuk penyahtinjaan yang sihat :p




dan... berhati2 jugak dengan selipar, barang mainan, makanan dan even glasses yOrrr... 









40 comments:

Cik TeN10 said...

ishhh2.. takut tgk kaki org tuh.. bahaya betull..

~~Ticer Wann~~ said...

wahhh tak mo ikat rambut dah.... nak potong pendek terus... selipar pun takmau pakai...nak pakai terompah kayu...

kenapa la tergamak dorang wat cam tu... haishhh tq 4 sharing the info... jemput ke belog... :))

Cik Bidadari said...

aduhai... seramlah plak.. cintailah brangan tempatan,... tu ja yang akak mampu cakap ya dak...? nak beli kena tengok brandlah yeak...? getah apa nak beli nie... alahhh....

mOon jOhari said...

Cik TeN10 ~~~ depa guna bahan2 murahan...jd lagu 2 la..

mOon jOhari said...

~~Ticer Wann~~ depa nak untung lebey mcm 2 la jadinya...

hmmm...dh beberapa dekad x dan nk singgah blog ticer...sowie...sat lagi mOon mai naaa....

mOon jOhari said...

Cik Bidadari ~~~ pasni kita kena tanam pOkok getah la pulak ye...atOiii...xdan nak jadi petani dan penternak la ni kena jadi penOreh getah pulOk dah....hehehehehe

Prince Halilintar said...

ngeri prince tgk yg bekas selipar tu...

mOon jOhari said...

Prince Halilintar ~~~ 2 la...ngeri + geli...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

pakai kondom ikat kat rambut.. hahah... geli aku :)

mOon jOhari said...

TaufiQ ~~~ dh la kondOm..kOndOm 2 lak yg dh digunakan...eeeuuuuu...

nelly said...

ngerinya tengok !!
=='

HonEyBuNNy said...

hah??

takotnya la tengok...

kena jaga kaki neh....beli kasut yg betul2...

mOon jOhari said...

nelly ~~~ betOi..betOi...ngeri dan geli...

mOon jOhari said...

HonEyBuNNy ~~~ da kasut x betOi ka? hehehehe...kena tengOk betOi2 made in mana kan...takOt jd mcm ni...alahai China...

hafiz hafizol said...

Bia betik pakai selipar kaki pun jadik cam2 waaa/...

Emiko said...

abih ar kaki ayam pasni kene potong...aku pinjam wat slipar..kahkah...ambOt pn x yah bela pjg2...biar botak..pastu kai tdg sokmo je...hahahhaha

mOon jOhari said...

hafiz hafizol ~~~ jgn nanges...ilek2...makesure selipar bukan dari sana ye...

Emiko ~~~ x celuih nk pakai kaki ayam...kalo kaki gajah celuih la kOt...yg akan bOtak ialah hang sOrg ja...hahahaha...aku tamo botak...

Mama Melissa said...

huwarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *jerit kuat2*


http://thefininfinity.blogspot.com/

mOon jOhari said...

Mama Melissa ~~~ syhhhh...jgn jerit kuat2...nanti jiran ckp fini kena dera lak...hehehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
orang cakap yang belakon bediobtu pun cina gak tah

mOon jOhari said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o ~~~ salam kembali...bediobtu 2 pe? tataw...waaaaa..... T.T

www.fierapirot.bolgspot.com said...

serammye!takutnye!...rase xnak pakai seliper r plak...tatut..tatut..=)

Miss Volvo said...

Kena ati2 dgn produk Made in China ni! Bahaye2 -.-'

ParkAir said...

Aduh, nape la diorang ni tak pikir keselamatan orang lain. Kalu terkena ngan sedara sindiri baru tahu. Dulu susu melamin, skarang benda2 ni pulak..

Bigdaddyz said...

adui....boleh bikin hati risau ni...

cik sakdi said...

siyes baru tau dalam tu ade kondom,, pasal selipar tu plak, xpasal2 dah berkudis2 kaki orang tu, ish bahaya tol

KHRLHSYM said...

geli =.="

Amoi said...

hey!

geli tengok kaki tu

kenapa jadi cenggitu?
ada link utk kaki tu tak?

Syuxer said...

yarkhhh..apa da cina ni punye barang..agak2 la nk kitar semula..huhu..selipar tuh mybe orang yang pakai tuh alergik dengan bahan yang ada kat selipar tuh..huhu..selipar jepun gak yang power hahahah..

mOon jOhari said...

fierapirot ~~~ pakai selipar jepun...jgn selipar china... :)

Miss Volvo ~~~ tepat sekali!

ParkAir ~~~ depa cuma pikir untung ja...hati tamak...

Bigdaddyz ~~~ anak2 twin daddyz berambut pnjg kan...so nak beli ikat rambut check elok2...

cik sakdi ~~~ sama la kita...baru taw...btw...terima kasih sudi singgah blOg mOon...selamat berkenalan ^__^

mOon jOhari said...

KHRLHSYM ~~~ geli tang ikat rambt atau kaki?

Amoi ~~~ sebab depa guna bahan chemical yg murah utk buat selipar 2...nak untung byk...tade la link...

Syuxer ~~~ sama jawapan yg mOon jwb untk amOi...yup! selipar jepun terbaek sejak zaman dahulukala lagi...hehehehehe

rara pinkmafia said...

erk.giler btol.haih~

ghost writer said...

kaki tuh macam alergik jer dengan produk getah..

fadh leyanie said...

barang dari china kbnyakannya tak berkualiti..kene waspada,,takut tgk kaki tu.yg getah rambut tu..err..belilah barangan buatan malaysia.

mOon jOhari said...

rara pinkmafia ~~~ mmg gila depa ni...gila untung...

ghost writer ~~~ hmmm...mgkin jgk...

fadh leyanie ~~~ye...belilah barangan buatan Malaysia...mmg kebanyakkan brg2 keluaran sana byk masalah...bukan khabar2 nagin lagi tp dh terbukti...




terima kasih sudi bkunjung kat sini ^__^

Miss Tira said...

Bahayanya barangan buatan China. Low quality.. -.-

budak kampung said...

huhuhu huk aloh....ade kondom disealik pengikat rambut??hahaha...sesuai untok mereka yang segan nak belimkondom hahahahah

kalau x malas,singgahla
saman deodorant AXE sebab tak dapat awek??jadahnye??
kelebihan makanan segera untok wanita

mOon jOhari said...

Miss Tira ~~~ tepat sekali! very lOw...

budak kampung ~~~ kOndOm recycle...x bley jd senjata pertarungan dh...2 buat pengikat rambut...yucksss kan?

lalink7 said...

uikk..sampai macam tue skali ker jadinye kaki kalau pakai barang tiruann.alamakk nasib sy nye sliper xjdkan kaki husz camni..alamak..

mOon jOhari said...

lalink7 ~~~ terima kasih sudi singgah dan kOmen kat sini...sliper kamu dr china kah?