Saturday, 21 May 2011

siapa yang lebih sEngaL ???

siapa yang lebih sEngaL ???

Cik Munah dan Si Tecik adalah kawan baek...tapi x la baek sangat...kadang2 gado2 jugak....hehehehe...

Kadang2 Si Tecit temankan Cik Munah bekerja pada hari minggu...seperti biasa....sampai di lobi kenala daftar keluar masuk pekerja pada hari minggu kat buku lOg....sambil tulis mereka berbOrak ...

Cik Munah : Aku suka la pen nih..best!
Si Tecik    : suka??? mintak la no fOn ke FB ke...
Cik Munah : xpelah....aku dh ada 2 org boyfren...
Si Tecik    : ????



Jam menunujukkan pukul 2petang...perut memasing dah berkeriuk-keriuk nyanyi lagu rOck ganas....lalu mereka ke Cafe Mesra....sambil menunggu makanan siap mereka berbual2 sengal lagi ...

Cik Munah : weh tecik...aku dah bela ikan laga taw sekarang...chumil...kaler merah...
Si Tecik : yeke...ikan tuh kalo gOreng sedap tuh....
Cik Munah : isk...x sedap....ikan laga...badan sasa...byk muscle..kalo goreng nanti keras...
Si Tecik : ye tak ye jugak kan....


hadOiiiii....agak2 sapa lebih sengal???? Cik Munah, Si Tecik atau anda???? hikhikhik

17 comments:

ArulchelseA said...

uikkk cauk aku crita ni...

mOon jOhari said...

ArulchelseA ~~~ cauk ataw cuak??? kOmpOm ko yang lebey sengal...hikhikhik

Cik TeN10 said...

haha..moon lg sengal kot.. kih2 *gurau je jgn marah ea*

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

senget ini orang..hehe..

mOon jOhari said...

Cik TeN10 ~~~tepat sekali!!! hehehehe

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ ~~~ panggilan yang sesuai dengan mereka!

rara pinkmafia said...

mmg lingkup 2 2 ni.kalo lah rara dpt kwn mcm ni. 2 2 aku hentak kepala.

mOon jOhari said...

rara pinkmafia ~~~ uiksss....ganasnya mafia...hikhikhik....kasihan mereka berdua....

Syuxer said...

dua2 tuh memamng sengal..termasuk yang baca dan tulis whahhahahha...jgn marah..;p

CikAizA said...

hahaahhha... apa yg aiza nak cakap... org lain sumer dah cakap.... hahahahha

mOon jOhari said...

Syuxer ~~~ x marah sebab....

CikAiza ~~~ jangan ckp...taip je...hikhik

Myra Jay said...

Hehee.. 2 2 sengal... :)

Prince Halilintar said...

terserlah kesangalan kedua2nya...tapi sempoi ar diorg tu..=)

Miss Tira said...

Dua-dua sengal.. Hohoho.

Cik Bidadari said...

dedua sengal... mcm yg miss tira cakap... cet...

Amoi said...

kenapa ai tak faham?

-___________________-

mOon jOhari said...

Myra Jay ~~~ tepat sekali! hehehe

Prince Halilintar ~~~ memang sempOi pOng...nak kenal???

Miss Tira ~~~ hOhOhO...sememangnya...sengal2kali ganda kalio depa ni bertemu...

Cik Bidadari ~~~ sengal ubi...hehehehe

Amoi ~~~ mOon kena buat kelas tuisyen la kalo amOi x faham...hehehehe

tucintiut said...

huahuahuahuahua.....nasib ko la dpt member sengal cam aku....nak2 lg baru pas jth moto nih...lg la kesengalan teserlah...