Monday, 30 May 2011

Nak hilangkan tensiOn kat tempat nih....

mOod : tensiOn...banyak benda yg ssh nak disettlekan... 


Beberapa ari nih ase mcm x best je...tensiOn sket....kan best kalo dapat pergi bercuti...rilek2...tenang fikiran...hmmm...kalo diberi peluang memilih lOkasi nak bercuti dan semua kOs ditanggung beres mOon akan pilih tempat nih 











Jeles betOi mOon tengOk depa bersantai kat sini...hmmm...



20 comments:

tucintiut said...

gilerr arr...aku gayat tetempat cenggini....

mOon jOhari said...

lagi gayat lagi best...tempat mcm ni ok lagi bagi aku...

ArulchelseA said...

silap2 leh jatuh ke pangka gaung tu...kih kih kih

mOon jOhari said...

hilang cuak ko Arul nengOk pic nih...tapi aku teringin sgt nak p...

nabilah_2908 said...

errr...tak takut jatuh ke bawah ke..? :)

sabar la eh...hari2 yg tension akan belalu juga tak lama lagi.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JUARA MENTOR 5 - TAHNIAH SALMA!!

shahjiehan said...

jatuh bru taw.. hahahaa

Ini Kisah Tia said...

bahaya gila tu . huhu ;)

Susahnya Sik Kacak dan Cantik

mar yanie said...

gile berani nk bercuti kat sini..hahahahaha

Tasha said...

wow..... mcm best je. teringin gak

Aimi dan Pakcik Hashim said...

beraninya diorang
kalau jatuh kang

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nak mampos ke ape dieorang tu. kalau cam aku yang gayt tempat tinggi ni leh gugur jantung aku :)

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Pergh! Bikini. Seksi.. Haha

Syuxer said...

antara mampos dan bernasib baik..kalau tiba2 terjatuh..agak2 boleh hidup lagi tak heheh

saya ni budak gayat..x boleh tinggi..menggigil badan dan lutut..

Arpiiz said...

haha,saya dapat pergi tepi pantai je dah cukup, tak payah nak pergi tempat tu..^^

ApiH said...

memang best la bersantai kat sini...
xde ramai org kot kat sini...
so boleh la rilex dgn aman... hahaaa...

mOon jOhari said...

nabilah_2908 ~~~ kena p sana dulu la baru taw takOt ka x...

shahjiehan ~~~ kalo jatOh x taw pape dh...

mar yanie ~~~ mesti berani....seberani air terjun yg paling tgi nih... :)

Aimi dan Pakcik Hashim ~~~ kalo jatOh kita tengOk berita je la...hikhikhik

Taufiq ~~~ aku baru nak ajak ko p hOneymOon kat sini...wahahaha...

Azroy Kassim ~~~ kalo rOy yg pakai bikini 2 mesti lagi seksi kan...heheh

Syuxer ~~~ kalo hdp pOng mgkn cacat...hehehe...mOon berangan ja nak p...

Arpiiz ~~~ pantai x cukup mencabar keberanian...huhuhuhu...

ApiH ~~~

lalink7 said...

seram kot mooon tmpat tuee..mcm takutt je nak g situ..seriauu..hehe

dill said...

tingginye. gayat

dill.

Amoi said...

NAK NAK NAK

temankan ai!

tshirt koyak said...

syok gile tmpat nie..haha